HERREGUD

Vilken bloggtorka? Fyfan...
Jag har inte haft nåt bra humör för någonting dom senaste dagarna...Blä!!!!!

Tog en långpromenad i måndags morse, låg och solade i en solstol ett par timmar på förmiddagen, sprang femman på eftermiddagen och grillade på kvällen. I tisdags morse stod vågen på 62,5 och jag kände mig helt mör i kroppen. Var tvungen att åka i väg och handla mat som jag bara hatar och orkade på sin höjd ut på en kvällsprommenad. Idag har jag inte heller gjort någonting mer än att skriva ihop ett CV.
Har tydligen lust att börja jobba igen eller!? Tehe...
Har i allafall bestämt mig för att köpa ett gymkort till hösten och komma igång med träningen igen!!! Ska bli jätte skönt och jag längtar som tusan!!

Dags att rycka upp sig lite nu... Såhär går det inte att ha det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0