LÖRDAGEN DEN 10 JULI

Hallå där, kött och blåbär!

Igår var jag barnvakt åt vilda william några timmar. Vi åt digistivekex, kollade på barnprogram, och så plaskade han i poolen med sina leksaksbåtar. Dessutom hade han fri tillgång till både playstation och nintendo ds, så honom gick det nog ingen nöd på!!? ;)

På kvällen promenerade jag och F hem till Stefan & Ellinor och hälsade på deras lilla söta Emilia,en månad gammal. Vi tog en fika och sedan en promenad runt österskär. Det var en helt underbar kväll. Perfekt varmt, vindstilla och klarblå himmel. Vi kom hem ganska sent, så Nellie kom inte i säng förrän halv tolv ungefär.

En liten söt fiskmås-unge som brytit benet.


Dixie sniffade, lät precis som en pip-leksak


Imorse klev vi upp straxt efter halv nio, efter att Nellie bestämde sig för att kissa ner hela skötbordet och spy ner hela mig. Efter allt torkande och tvättande drog jag i mig en kopp svart kaffe, och sen så gick hela lilla familjen ut på morgonpromenad! Vi mötte även upp kusinerna, och var inte hemma förrän 1,5 timme senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0