OROLIGA MAMMAN

Någon annan än jag som sovit dåligt inatt?

Det har varit klibbigt och varmt och både jag och Nellie har vridit och vänt på sig massor.
Jag har kollat till henne flera gånger så att hon andas som hon ska. Oroliga mamman liksom...
Var uppe vid 4 och gick ut på balkongen.
Regnet öste ner, men temperaturskillnaden var lika med noll.
Blötte ner en handduk med iskallt vatten och baddade mig själv med...

Idag känns luften aningen fräschare! Inget ont som inte har nåt gott med sig, ellerhur!?
Vi pratade om att åka till beachen, men dom mörka molnen från natten ligger fortfarande kvar på himlen så vi får se hur det blir med den saken... ;)
Om det är sånt här väder kanske man till och med skulle orka med lite löpning ikväll???



Bild hämtad från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0